Reservdelar till GMC 1/2 Ton Pickup -60 1957 V8 265 4,3L Car
489 resultat inom Reservdelar till GMC 1/2 Ton Pickup -60 1957 V8 265 4,3L Car med 0 aktiva filter.
![SAE 10W-40 Hot Rod Oil](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/luc10683.jpg)
LUC40683
SAE 10W-40 Hot Rod Oil
5 Liter åtgår
5qt dunk - Tjock & seg oljefilm - Lägre oljetemperaturer - Bra hållbarhet - Minimerar metallutmattning - Ökar tryck i slitna motorer - Kompatibel med metanol och racebränslen - Kompatibel med ...Visa Mer5 Liter åtgår
5qt dunk- Tjock & seg oljefilm- Lägre oljetemperaturer- Bra hållbarhet- Minimerar metallutmattning- Ökar tryck i slitna motorer- Kompatibel med metanol och racebränslen- Kompatibel med både mineral- och syntetoljor![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/sju.jpg)
![RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/sju_20l.jpg)
SJU707595
RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande Z ...Visa Mer5 Liter åtgår
RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande ZDDP (Zink dialkyldithiophosphate) tillsatser för att maximera slitskyddet av kamaxlar och kamföljare. API: SG/CD(exceedsphosphorous limits), API: MS, Ford M2C101-A/B/C![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/sju.jpg)
![RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/sju42410-1.jpg)
SJU707956
RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
1 liter flaska, RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med ...Visa Mer5 Liter åtgår
1 liter flaska, RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande ZDDP (Zink dialkyldithiophosphate) tillsatser för att maximera slitskyddet av kamaxlar och kamföljare. API: SG/CD(exceedsphosphorous limits), API: MS, Ford M2C101-A/B/C![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/luc.jpg)
![SAE 20W-50 Hot Rod Oil](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/luc10684.jpg)
LUC10684
SAE 20W-50 Hot Rod Oil
5 Liter åtgår
5qt dunk - Tjock & seg oljefilm - Lägre oljetemperaturer - Bra hållbarhet - Minimerar metallutmattning - Ökar tryck i slitna motorer - Kompatibel med metanol och racebränslen - Kompatibel med ...Visa Mer5 Liter åtgår
5qt dunk- Tjock & seg oljefilm- Lägre oljetemperaturer- Bra hållbarhet- Minimerar metallutmattning- Ökar tryck i slitna motorer- Kompatibel med metanol och racebränslen- Kompatibel med både mineral- och syntetoljor![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/luc.jpg)
![SAE 20W-50 Hot Rod Oil](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/luc10689.jpg)
LUC10689
SAE 20W-50 Hot Rod Oil
5 Liter åtgår
1qt flaska - Tjock & seg oljefilm - Lägre oljetemperaturer - Bra hållbarhet - Minimerar metallutmattning - Ökar tryck i slitna motorer - Kompatibel med metanol och racebränslen - Kompatibel m ...Visa Mer5 Liter åtgår
1qt flaska- Tjock & seg oljefilm- Lägre oljetemperaturer- Bra hållbarhet- Minimerar metallutmattning- Ökar tryck i slitna motorer- Kompatibel med metanol och racebränslen- Kompatibel med både mineral- och syntetoljor![Bakljusglas](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/oercp5203.jpg)
OERCP5203
Bakljusglas
Stepside pickup
1955-59 GM Stepside pickup bakljusglas med blue dot; höger och vänsterStepside pickup
1955-59 GM Stepside pickup bakljusglas med blue dot; höger och vänster![Bromskit](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/wil140-14974_assembled.jpg)
WIL140-14974
Bromskit
För bilar med trummor fram & bak
DP6 Fram Kit, 11.86" Chevy 1/2 Ton 1951-1959 w/ LinesFör bilar med trummor fram & bak
DP6 Fram Kit, 11.86" Chevy 1/2 Ton 1951-1959 w/ Lines![icon](/images/ionic-ios-arrow-round-down.png)
![Bromskit](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/wil140-14974-r_assembled.jpg)
WIL140-14974-R
Bromskit
För bilar med trummor fram & bak
DP6 Fram Kit, 11.86" - Röd Chevy 1/2 Ton 1951-1959 w/ LinesFör bilar med trummor fram & bak
DP6 Fram Kit, 11.86" - Röd Chevy 1/2 Ton 1951-1959 w/ Lines![icon](/images/ionic-ios-arrow-round-down.png)
![Bromsservo med cylinder](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/oer5559fbb.jpg)
OER5559FBB
Bromsservo med cylinder
1955-59 Chevrolet och GMC pickup, torpedmonterat bromsservo med cylinder, Midnite-serien
1955-59 Chevrolet och GMC pickup, torpedmonterat bromsservo med cylinder, Midnite-serien
![Skivbromskit bak](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/oerpb10122.jpg)
OERPB10122
Skivbromskit bak
1962-81 Chevy 10/12 Bolt Rear End Rear Disc Brakes Set, 10-1/2" Drilled Rotors, 5 x 4,75"
1962-81 Chevy 10/12 Bolt Rear End Rear Disc Brakes Set, 10-1/2" Drilled Rotors, 5 x 4,75"
![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/ray.jpg)
![Bromstrumma](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/ray2058.jpg)
RAY2058
Bromstrumma
Fram GM Truck 1957-1971. 11" X 2-3/4 Innderdiameter: 11" Ytterdiameter: 13.62 Höjd: 3.76 Bultcirkel: 5.50" Bulthål: 6 Bulthål Diameter: 0.456" Centrumhål Diameter: 3.570"
Fram GM Truck 1957-1971. 11" X 2-3/4
Innderdiameter: 11"Ytterdiameter: 13.62Höjd: 3.76Bultcirkel: 5.50"Bulthål: 6Bulthål Diameter: 0.456"Centrumhål Diameter: 3.570"![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/ate.jpg)
![Bromsvätska DOT 3](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/ate5302.jpg)
ATE5302
Bromsvätska DOT 3
DOT 3 = OK för amerikanska bilar. Kontrollera vad det står på huvudcylinderlocket. 1 liter. DOT 3 - FMVSS § 571.116/DOT3, SAE J1703 och ISO4925, Class 3.
DOT 3 = OK för amerikanska bilar. Kontrollera vad det står på huvudcylinderlocket. 1 liter.
DOT 3 - FMVSS § 571.116/DOT3, SAE J1703 och ISO4925, Class 3.