LUC40683
SAE 10W-40 Hot Rod Oil
5 Liter åtgår
5qt dunk - Tjock & seg oljefilm - Lägre oljetemperaturer - Bra hållbarhet - Minimerar metallutmattning - Ökar tryck i slitna motorer - Kompatibel med metanol och racebränslen - Kompatibel med ...Visa Mer5 Liter åtgår
5qt dunk- Tjock & seg oljefilm- Lägre oljetemperaturer- Bra hållbarhet- Minimerar metallutmattning- Ökar tryck i slitna motorer- Kompatibel med metanol och racebränslen- Kompatibel med både mineral- och syntetoljor5 Liter åtgår
1 liter dunk - (12 x 1 liter i kartong)5 Liter åtgår
4 liter dunk - (4 x 4 liter i kartong) mineralSJU707595
RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande Z ...Visa Mer5 Liter åtgår
RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande ZDDP (Zink dialkyldithiophosphate) tillsatser för att maximera slitskyddet av kamaxlar och kamföljare. API: SG/CD(exceedsphosphorous limits), API: MS, Ford M2C101-A/B/CSJU707956
RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
1 liter flaska, RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med ...Visa Mer5 Liter åtgår
1 liter flaska, RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande ZDDP (Zink dialkyldithiophosphate) tillsatser för att maximera slitskyddet av kamaxlar och kamföljare. API: SG/CD(exceedsphosphorous limits), API: MS, Ford M2C101-A/B/C5 Liter åtgår
5 liter dunk - (4 x 5 liter i kartong) mineralLUC40684
SAE 20W-50 Hot Rod Oil
5 Liter åtgår
5qt dunk - Tjock & seg oljefilm - Lägre oljetemperaturer - Bra hållbarhet - Minimerar metallutmattning - Ökar tryck i slitna motorer - Kompatibel med metanol och racebränslen - Kompatibel med ...Visa Mer5 Liter åtgår
5qt dunk- Tjock & seg oljefilm- Lägre oljetemperaturer- Bra hållbarhet- Minimerar metallutmattning- Ökar tryck i slitna motorer- Kompatibel med metanol och racebränslen- Kompatibel med både mineral- och syntetoljorBOB5106WCC
Lager
A/C Compressor Clutch Bearing
1958-01 Ford/Chrysler , till A/C Dubbelradigt kullagerA/C Compressor Clutch Bearing
1958-01 Ford/Chrysler , till A/C Dubbelradigt kullagerNAT76128
Stållamell automatlåda
1956-74 Borg Warner T12, 1951-73 Ford-o-matic small case, 1955-68 medium case, 0,068 tum tjock
1956-74 Borg Warner T12, 1951-73 Ford-o-matic small case, 1955-68 medium case, 0,068 tum tjock
Drum Brake Self-Adjuster Repai Front Left, Rear Left
Drum Brake Self-Adjuster Repai Front Left, Rear Left
Drum Brake Self-Adjuster Repai Front Right, Rear Right
Drum Brake Self-Adjuster Repai Front Right, Rear Right
RAYH2100
Bromsjusteringsvajer
Drum Brake Self-Adjuster Cable Front, Rear
Säljes styckvis OE-nummer: 02266273, 2266273, C3DZ2A178ADrum Brake Self-Adjuster Cable Front, Rear
Säljes styckvis OE-nummer: 02266273, 2266273, C3DZ2A178ADrum Brake Shoe Spring Hold Do Front, Rear
Längd: 1-3/4" (44,5mm). Per styckSTMSLS27
Bromsljuskontakt
OBS! Leverantören rekommenderar inte (Not approved) kontakten för silikonbromsvätska
OBS! Leverantören rekommenderar inte (Not approved) kontakten för silikonbromsvätska