Reservdelar till Pontiac Star Chief 1959 V8 389 6,4L w/3-2 b
100 resultat
SJU707595
RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande Z ...Visa Mer5 Liter åtgår
RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande ZDDP (Zink dialkyldithiophosphate) tillsatser för att maximera slitskyddet av kamaxlar och kamföljare. API: SG/CD(exceedsphosphorous limits), API: MS, Ford M2C101-A/B/CSJU707956
RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
1 liter flaska, RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med ...Visa Mer5 Liter åtgår
1 liter flaska, RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande ZDDP (Zink dialkyldithiophosphate) tillsatser för att maximera slitskyddet av kamaxlar och kamföljare. API: SG/CD(exceedsphosphorous limits), API: MS, Ford M2C101-A/B/CAFW300-105C
Bromsservoklocka
GM kromad bromsservoklocka 7" med dubbla membran C-C måttet för dom fyra pinnbultarna in mot torpedväggen: 86 mm. (5/16" dia. pinnbultar) C-C måttet för dom två pinnbultarna för huvudcylindern: 86 m ...Visa Mer
GM kromad bromsservoklocka 7" med dubbla membran
C-C måttet för dom fyra pinnbultarna in mot torpedväggen: 86 mm. (5/16" dia. pinnbultar)C-C måttet för dom två pinnbultarna för huvudcylindern: 86 mm. (3/8" dia. pinnbultar)AFW300-105BLK
Bromsservoklocka
GM svart universal bromsservoklocka 7" med dubbla membran. OBS utan fäste.
GM svart universal bromsservoklocka 7" med dubbla membran. OBS utan fäste.
SYNS400750-1
Bromsvätska DOT 3
DOT 3 = OK för amerikanska bilar. Kontrollera vad det står på huvudcylinderlocket. 1 liter. DOT 3 - FMVSS § 571.116/DOT3, SAE J1703 och ISO4925, Class 3.
DOT 3 = OK för amerikanska bilar. Kontrollera vad det står på huvudcylinderlocket. 1 liter.
DOT 3 - FMVSS § 571.116/DOT3, SAE J1703 och ISO4925, Class 3.AFW49-1068
Bränslepump
Electric Fuel Pump
Lågtrycks In-Line (Facet) förgasar bränslepump för diesel, ethanol (E85) och blyfri bensin - 4-7 Psi 35 GPH (25 GPH @ 7 Ps)i, 1/8" NPT In/Ut, Metal. Monteras så nära tanken det går. Max 300mm över ...Visa MerElectric Fuel Pump
Lågtrycks In-Line (Facet) förgasar bränslepump för diesel, ethanol (E85) och blyfri bensin - 4-7 Psi 35 GPH (25 GPH @ 7 Ps)i, 1/8" NPT In/Ut, Metal.Monteras så nära tanken det går. Max 300mm över botten på tanken!Universal Joint At Center Bearing, At Rear Axle, At Transmission
93 x 28,6mm inv.BOBX908CC
Stödlager
Stödlager till kardanstång. 62 x 40 x 15 mm. Obs! Endast lager ! Cadillac 1959-64 (och 1965-74 Limo & Comm.Chassis), Chrysler Imperial 1965-1966, New Yorker 1965-1966, Newport 1965-1966, Town & Coun ...Visa Mer
Stödlager till kardanstång. 62 x 40 x 15 mm. Obs! Endast lager ! Cadillac 1959-64 (och 1965-74 Limo & Comm.Chassis), Chrysler Imperial 1965-1966, New Yorker 1965-1966, Newport 1965-1966, Town & Country 1965-1966, Oldsmobile F85 1961-1963, Jetfire 1962-1963.
Stödlager för kardanstången till dessa bilar:-Buick fullsize, 1961-70.-Cadillac, 1959-64 alla samt limousine/commercial chassis 1965-75. (Eventuellt redan från 1958).-Chrysler/Imperial, 1965-66.-Oldsmobile fullsize, sen1958-63.-Oldsmobile F-85, 1961-63.-Pontiac fullsize, 1958-60.PRC234
Knutkors
Universal Joint At Center Bearing, At Rear Axle, At Transmission
Superstrength 93 x 28,6mm inv.Universal Joint At Center Bearing, At Rear Axle, At Transmission
Superstrength 93 x 28,6mm inv.PRC235
Knutkors
Universal Joint At Center Bearing, At Rear Axle, At Transmission
Superstrength 93 x 28,6mm inv.Universal Joint At Center Bearing, At Rear Axle, At Transmission
Superstrength 93 x 28,6mm inv.