Reservdelar till Buick Le Sabre RWD 1962 V8 401 6,6L Carb (V
237 resultat inom Reservdelar till Buick Le Sabre RWD 1962 V8 401 6,6L Carb (V med 0 aktiva filter.
LUC40683
SAE 10W-40 Hot Rod Oil
5 Liter åtgår
5qt dunk - Tjock & seg oljefilm - Lägre oljetemperaturer - Bra hållbarhet - Minimerar metallutmattning - Ökar tryck i slitna motorer - Kompatibel med metanol och racebränslen - Kompatibel med ...Visa Mer5 Liter åtgår
5qt dunk- Tjock & seg oljefilm- Lägre oljetemperaturer- Bra hållbarhet- Minimerar metallutmattning- Ökar tryck i slitna motorer- Kompatibel med metanol och racebränslen- Kompatibel med både mineral- och syntetoljorSJU707595
RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande Z ...Visa Mer5 Liter åtgår
RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande ZDDP (Zink dialkyldithiophosphate) tillsatser för att maximera slitskyddet av kamaxlar och kamföljare. API: SG/CD(exceedsphosphorous limits), API: MS, Ford M2C101-A/B/CSJU707956
RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
1 liter flaska, RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med ...Visa Mer5 Liter åtgår
1 liter flaska, RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande ZDDP (Zink dialkyldithiophosphate) tillsatser för att maximera slitskyddet av kamaxlar och kamföljare. API: SG/CD(exceedsphosphorous limits), API: MS, Ford M2C101-A/B/CLUC10689
SAE 20W-50 Hot Rod Oil
5 Liter åtgår
1qt flaska - Tjock & seg oljefilm - Lägre oljetemperaturer - Bra hållbarhet - Minimerar metallutmattning - Ökar tryck i slitna motorer - Kompatibel med metanol och racebränslen - Kompatibel m ...Visa Mer5 Liter åtgår
1qt flaska- Tjock & seg oljefilm- Lägre oljetemperaturer- Bra hållbarhet- Minimerar metallutmattning- Ökar tryck i slitna motorer- Kompatibel med metanol och racebränslen- Kompatibel med både mineral- och syntetoljorLUC10684
SAE 20W-50 Hot Rod Oil
5 Liter åtgår
5qt dunk - Tjock & seg oljefilm - Lägre oljetemperaturer - Bra hållbarhet - Minimerar metallutmattning - Ökar tryck i slitna motorer - Kompatibel med metanol och racebränslen - Kompatibel med ...Visa Mer5 Liter åtgår
5qt dunk- Tjock & seg oljefilm- Lägre oljetemperaturer- Bra hållbarhet- Minimerar metallutmattning- Ökar tryck i slitna motorer- Kompatibel med metanol och racebränslen- Kompatibel med både mineral- och syntetoljorAVG10028
Dubbelt avgassystem
Dubbelsystem, Buick Le Sabre & Invicta. Obs !! Utan framre dämpare.
Buick Lesabre, Invicta 1962-1963, Wildcat, Wildcat Cab 1963-1964 401, 425 motor. Avgassystem från grenrör, aluminiserat. Obs ! tillverkas efter beställning, ring 08-4745008 ...Visa MerDubbelsystem, Buick Le Sabre & Invicta. Obs !! Utan framre dämpare.
Buick Lesabre, Invicta 1962-1963, Wildcat, Wildcat Cab 1963-1964 401, 425 motor. Avgassystem från grenrör, aluminiserat. Obs ! tillverkas efter beställning, ring 08-4745008AVG10035
Enkelt avgassystem
Buick Lesabre, Invicta 1962-1963 401, 425 motor. Avgassystem från y-rör, aluminiserat. Obs ! tillverkas efter beställning, ring 08-4745008
Buick Lesabre, Invicta 1962-1963 401, 425 motor. Avgassystem från y-rör, aluminiserat. Obs ! tillverkas efter beställning, ring 08-4745008
STD197
Bromsbackar
Fram
12x2,25" Bui:Century(1940-1942,1954-1955,1958),Electra(1959-1961),Electra 225(1959-1970),Invicta(1959-1963),Le Sabre(1959-1970),Limited(1958-1960),Riviera(1965-1970),Roadmaster(1940-1942,1946-1958) ...Visa MerFram
12x2,25"Bui:Century(1940-1942,1954-1955,1958),Electra(1959-1961),Electra 225(1959-1970),Invicta(1959-1963),Le Sabre(1959-1970),Limited(1958-1960),Riviera(1965-1970),Roadmaster(1940-1942,1946-1958),SpecialSTMSLS30
Bromsljuskontakt
Bromsljuskontakt
1/8"npt, 2 ansl. Får inte användas med silikonbromsvätska.Bromsljuskontakt
1/8"npt, 2 ansl. Får inte användas med silikonbromsvätska.AFW300-105C
Bromsservoklocka
GM kromad bromsservoklocka 7" med dubbla membran C-C måttet för dom fyra pinnbultarna in mot torpedväggen: 86 mm. (5/16" dia. pinnbultar) C-C måttet för dom två pinnbultarna för huvudcylindern: 86 m ...Visa Mer
GM kromad bromsservoklocka 7" med dubbla membran
C-C måttet för dom fyra pinnbultarna in mot torpedväggen: 86 mm. (5/16" dia. pinnbultar)C-C måttet för dom två pinnbultarna för huvudcylindern: 86 mm. (3/8" dia. pinnbultar)AFW300-105BLK
Bromsservoklocka
GM svart universal bromsservoklocka 7" med dubbla membran. OBS utan fäste.
GM svart universal bromsservoklocka 7" med dubbla membran. OBS utan fäste.
AFW300-106BLK
Bromsservoklocka
GM svart universal bromsservoklocka 8" med dubbla membran. OBS utan fäste.
GM svart universal bromsservoklocka 8" med dubbla membran. OBS utan fäste.
SYNS400750-1
Bromsvätska DOT 3
DOT 3 = OK för amerikanska bilar. Kontrollera vad det står på huvudcylinderlocket. 1 liter. DOT 3 - FMVSS § 571.116/DOT3, SAE J1703 och ISO4925, Class 3.
DOT 3 = OK för amerikanska bilar. Kontrollera vad det står på huvudcylinderlocket. 1 liter.
DOT 3 - FMVSS § 571.116/DOT3, SAE J1703 och ISO4925, Class 3.