100 resultat
![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/glf.jpg)
![MAX 20W-50 -M](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/glf115907.jpg)
5 Liter åtgår
1 liter dunk - (12 x 1 liter i kartong)![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/glf.jpg)
![MAX 20W-50 -M](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/glf115925.jpg)
5 Liter åtgår
4 liter dunk - (4 x 4 liter i kartong) mineral![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/sju.jpg)
![RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/sju_20l.jpg)
SJU707595
RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande Z ...Visa Mer5 Liter åtgår
RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande ZDDP (Zink dialkyldithiophosphate) tillsatser för att maximera slitskyddet av kamaxlar och kamföljare. API: SG/CD(exceedsphosphorous limits), API: MS, Ford M2C101-A/B/C![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/sju.jpg)
![RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/sju707956.jpg)
SJU707956
RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
1 liter flaska, RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med ...Visa Mer5 Liter åtgår
1 liter flaska, RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande ZDDP (Zink dialkyldithiophosphate) tillsatser för att maximera slitskyddet av kamaxlar och kamföljare. API: SG/CD(exceedsphosphorous limits), API: MS, Ford M2C101-A/B/C![Bromsvätska DOT 3](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/syns400750-1.jpg)
SYNS400750-1
Bromsvätska DOT 3
DOT 3 = OK för amerikanska bilar. Kontrollera vad det står på huvudcylinderlocket. 1 liter. DOT 3 - FMVSS § 571.116/DOT3, SAE J1703 och ISO4925, Class 3.
DOT 3 = OK för amerikanska bilar. Kontrollera vad det står på huvudcylinderlocket. 1 liter.
DOT 3 - FMVSS § 571.116/DOT3, SAE J1703 och ISO4925, Class 3.![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/afw.jpg)
![Bränslepump](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/afw49-1068.jpg)
AFW49-1068
Bränslepump
Lågtrycks In-Line (Facet) förgasar bränslepump för diesel, ethanol (E85) och blyfri bensin - 4-7 Psi 35 GPH (25 GPH @ 7 Ps)i, 1/8" NPT In/Ut, Metal. Monteras så nära tanken det går. Max 300mm över ...Visa Mer
Lågtrycks In-Line (Facet) förgasar bränslepump för diesel, ethanol (E85) och blyfri bensin - 4-7 Psi 35 GPH (25 GPH @ 7 Ps)i, 1/8" NPT In/Ut, Metal.
Monteras så nära tanken det går. Max 300mm över botten på tanken!![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/mev.jpg)
![Bärarmsbussning](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/mevgk5196.jpg)
Front Upper
Bussningssats bärarm.(YD=32,6 ID=17,3 L=45 MM)![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/oer.jpg)
![Bärarmsbussning](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/oer17261.jpg)
OER17261
Bärarmsbussning
Bakvagn, övre länkarm samt nedre bakre bussning
Chevrolet full size 1959-64: övre bärarm (främre och bakre) samt bakre bussning till nedre bärarm. 1965-70: främre bussning till nedre bärarm.Bakvagn, övre länkarm samt nedre bakre bussning
Chevrolet full size 1959-64: övre bärarm (främre och bakre) samt bakre bussning till nedre bärarm. 1965-70: främre bussning till nedre bärarm.![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/bob.jpg)
![Stödlager](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/bobhb206ff.jpg)
BOBHB206FF
Stödlager
Komplett stödlager till kardanstång med hållare/fäste/gummi. Spicer 1280-1310. 1,1811" i.d. lager. Passar CHEVROLET 1958-64, CHRYSLER,IMPERIAL 1953-55. Se även OERC1004 eller heavy duty: OERCS5801
Komplett stödlager till kardanstång med hållare/fäste/gummi. Spicer 1280-1310. 1,1811" i.d. lager. Passar CHEVROLET 1958-64, CHRYSLER,IMPERIAL 1953-55.
Se även OERC1004 eller heavy duty: OERCS5801![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/saknas.png)
![U-bult](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/prc32910.jpg)
Universal Joint U-Bolt Kit Rear
Mått: A: 49mm, B: 35mm, C: 5/16 UNF, D: 27mm![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/saknas.png)
![Knutkors](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/prc269.jpg)
PRC269
Knutkors
Universal Joint At Center Bearing, At Rear Axle, At Transmission
1310. Superstrength 82 x 27mm utv.Universal Joint At Center Bearing, At Rear Axle, At Transmission
1310. Superstrength 82 x 27mm utv.![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/fel.jpg)
![Axelpackning](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/fel5188.jpg)
Drive Axle Shaft Flange Gasket, Rear
Chevrolet 55-64![](https://cdn.hansenracing.se/images/google/nas.jpg)
![Packbox](https://cdn.hansenracing.se/images/artiklar/thumbnail/nas6818.jpg)
NAS6818
Packbox
Differential Pinion Seal, Rear Outer
Pinjongtätning. Ytterdiameter: 76,4mm; Innerdiameter: 44,17mm; Bredd: 12,7mmDifferential Pinion Seal, Rear Outer
Pinjongtätning. Ytterdiameter: 76,4mm; Innerdiameter: 44,17mm; Bredd: 12,7mm