Reservdelar till Mercury Park Lane 1958 V8 430 7,0L 4 bbl. (
100 resultat
LUC40683
SAE 10W-40 Hot Rod Oil
5 Liter åtgår
5qt dunk - Tjock & seg oljefilm - Lägre oljetemperaturer - Bra hållbarhet - Minimerar metallutmattning - Ökar tryck i slitna motorer - Kompatibel med metanol och racebränslen - Kompatibel med ...Visa Mer5 Liter åtgår
5qt dunk- Tjock & seg oljefilm- Lägre oljetemperaturer- Bra hållbarhet- Minimerar metallutmattning- Ökar tryck i slitna motorer- Kompatibel med metanol och racebränslen- Kompatibel med både mineral- och syntetoljorSJU707595
RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande Z ...Visa Mer5 Liter åtgår
RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande ZDDP (Zink dialkyldithiophosphate) tillsatser för att maximera slitskyddet av kamaxlar och kamföljare. API: SG/CD(exceedsphosphorous limits), API: MS, Ford M2C101-A/B/CSJU707956
RACING OIL CLASSIC 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
1 liter flaska, RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med ...Visa Mer5 Liter åtgår
1 liter flaska, RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande ZDDP (Zink dialkyldithiophosphate) tillsatser för att maximera slitskyddet av kamaxlar och kamföljare. API: SG/CD(exceedsphosphorous limits), API: MS, Ford M2C101-A/B/CLUC40684
SAE 20W-50 Hot Rod Oil
5 Liter åtgår
5qt dunk - Tjock & seg oljefilm - Lägre oljetemperaturer - Bra hållbarhet - Minimerar metallutmattning - Ökar tryck i slitna motorer - Kompatibel med metanol och racebränslen - Kompatibel med ...Visa Mer5 Liter åtgår
5qt dunk- Tjock & seg oljefilm- Lägre oljetemperaturer- Bra hållbarhet- Minimerar metallutmattning- Ökar tryck i slitna motorer- Kompatibel med metanol och racebränslen- Kompatibel med både mineral- och syntetoljorNAT76128
Stållamell automatlåda
1956-74 Borg Warner T12, 1951-73 Ford-o-matic small case, 1955-68 medium case, 0,068 tum tjock
1956-74 Borg Warner T12, 1951-73 Ford-o-matic small case, 1955-68 medium case, 0,068 tum tjock
AFW49-1068
Bränslepump
Electric Fuel Pump
Lågtrycks In-Line (Facet) förgasar bränslepump för diesel, ethanol (E85) och blyfri bensin - 4-7 Psi 35 GPH (25 GPH @ 7 Ps)i, 1/8" NPT In/Ut, Metal. Monteras så nära tanken det går. Max 300mm över ...Visa MerElectric Fuel Pump
Lågtrycks In-Line (Facet) förgasar bränslepump för diesel, ethanol (E85) och blyfri bensin - 4-7 Psi 35 GPH (25 GPH @ 7 Ps)i, 1/8" NPT In/Ut, Metal.Monteras så nära tanken det går. Max 300mm över botten på tanken!ALL68382
Medbringare
Medbringare / Yoke till ford 9" 35-splines, 1350 kors, Smidd. - Totallängd 4" (101,6mm) - Packbox se NAS7044NA - U-bultar se PRC33010
Medbringare / Yoke till ford 9" 35-splines, 1350 kors, Smidd.
- Totallängd 4" (101,6mm)- Packbox se NAS7044NA- U-bultar se PRC33010NAS6930
Packbox
Pinjongtätning. Ytterdiameter: 104,85mm; Innerdiameter: 46,02mm; Bredd: 18,95mm | Ford 9". Ford fullsize 1957-60
Pinjongtätning. Ytterdiameter: 104,85mm; Innerdiameter: 46,02mm; Bredd: 18,95mm | Ford 9". Ford fullsize 1957-60
PMA82101-2
Generator
(Passar ej Thunderbird) PowerGEN, 75A Ford Swing Mtg (ledad infästning), svart. Ford 51-58 alla, 60-64 V8. ***OBS! PASSAR INTE THUNDERBIRD! *** PowerGEN växelströmsgenerator i svart. Passar Ford ...Visa Mer
(Passar ej Thunderbird) PowerGEN, 75A Ford Swing Mtg (ledad infästning), svart. Ford 51-58 alla, 60-64 V8. ***OBS! PASSAR INTE THUNDERBIRD! ***
PowerGEN växelströmsgenerator i svart. Passar Ford V8 1951-1958 alla, 1960-1964 med V8,med original likströmsgeneratorfästen. 90A Ford Strap Mtg. , OBS Med Lamp Terminal