Reservdelar till GMC P35/P3500 Van 1970 V8 454 7,4L Carb (VI
207 resultat



LUC40683
SAE 10W-40 Hot Rod Oil
5 Liter åtgår
5qt dunk - Tjock & seg oljefilm - Lägre oljetemperaturer - Bra hållbarhet - Minimerar metallutmattning - Ökar tryck i slitna motorer - Kompatibel med metanol och racebränslen - Kompatibel med ...Visa Mer
5 Liter åtgår
5qt dunk
- Tjock & seg oljefilm
- Lägre oljetemperaturer
- Bra hållbarhet
- Minimerar metallutmattning
- Ökar tryck i slitna motorer
- Kompatibel med metanol och racebränslen
- Kompatibel med både mineral- och syntetoljor



LUC40684
SAE 20W-50 Hot Rod Oil
5 Liter åtgår
5qt dunk - Tjock & seg oljefilm - Lägre oljetemperaturer - Bra hållbarhet - Minimerar metallutmattning - Ökar tryck i slitna motorer - Kompatibel med metanol och racebränslen - Kompatibel med ...Visa Mer
5 Liter åtgår
5qt dunk
- Tjock & seg oljefilm
- Lägre oljetemperaturer
- Bra hållbarhet
- Minimerar metallutmattning
- Ökar tryck i slitna motorer
- Kompatibel med metanol och racebränslen
- Kompatibel med både mineral- och syntetoljor



SJU707595
77 Racing Oil Classic 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande Z ...Visa Mer
5 Liter åtgår
RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer
för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande ZDDP (Zink dialkyldithiophosphate)
tillsatser för att maximera slitskyddet av kamaxlar och kamföljare.
API: SG/CD(exceedsphosphorous limits), API: MS, Ford M2C101-A/B/C




SJU707956
77 Racing Oil Classic 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
1 liter flaska, RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med ...Visa Mer
5 Liter åtgår
1 liter flaska, RACINGOIL CLASSIC 20W-50 är en 100% högkvalitativ mineralisk SAE 20W-50-olja för bensin och dieselmotorer
för användning i klassiska (före 1980) högpresterande bilar. Formulerad med kompletterande ZDDP (Zink dialkyldithiophosphate)
tillsatser för att maximera slitskyddet av kamaxlar och kamföljare.
API: SG/CD(exceedsphosphorous limits), API: MS, Ford M2C101-A/B/C




STMA36-4U
Batterikabel
Negativ, batteri till jord, batteri till jord, negativ
Längd: 36" (914mm) Bulthål: 10mm
Negativ, batteri till jord, batteri till jord, negativ
Längd: 36" (914mm) Bulthål: 10mm

STMA63-4U
Batterikabel
Positiv, batteri till brytare, batteri till brytare, positiv
Längd: 65" (1651mm) Bulthål: 10mm
Positiv, batteri till brytare, batteri till brytare, positiv
Längd: 65" (1651mm) Bulthål: 10mm


SYNS400750-1
Bromsvätska DOT 3
DOT 3 = OK för amerikanska bilar. Kontrollera vad det står på huvudcylinderlocket. 1 liter. DOT 3 - FMVSS § 571.116/DOT3, SAE J1703 och ISO4925, Class 3.
DOT 3 = OK för amerikanska bilar. Kontrollera vad det står på huvudcylinderlocket. 1 liter.
DOT 3 - FMVSS § 571.116/DOT3, SAE J1703 och ISO4925, Class 3.



MEVGK6439
Krängningshämmarbussning
Fram till ramen, oEM-utförande, med 1-5/16 tums stångdiameter, med 33 mm stångdiameter, utan fäste
Fram till ramen, oEM-utförande, med 1-5/16 tums stångdiameter, med 33 mm stångdiameter, utan fäste



MEVGK6437
Krängningshämmarbussning
Fram till ramen, oEM-utförande, med 1-3/16 tums stångdiameter, med 30 mm stångdiameter, utan fäste
Fram till ramen, oEM-utförande, med 1-3/16 tums stångdiameter, med 30 mm stångdiameter, utan fäste

MEVGK6476
Krängningshämmarbussning
Fram till ramen, oEM-utförande, med 1-7/32 tum stångdiameter, med 31 mm stångdiameter, utan fäste
Fram till ramen, oEM-utförande, med 1-7/32 tum stångdiameter, med 31 mm stångdiameter, utan fäste

MEVMK6476
Krängningshämmarbussning
Fram mot ramen, konstruktion i ett stycke, utan fäste
Supreme-serien, förbättrad OE-ersättning
Fram mot ramen, konstruktion i ett stycke, utan fäste
Supreme-serien, förbättrad OE-ersättning